Privacybeleid
Rechten van betrokkenen
U heeft het recht op inzage, correctie en verwijdering van uw gegevens. Ook heeft u het recht op beperking van- en verzet tegen de gegevensverwerking. Ook kunt u vragen om overdracht van uw gegevens. Verzoeken hiervoor kun u sturen aan: info@schildervastgoedonderonderhoud.nl
Verzoeken worden behandeld door de functionaris gegevensbescherming Dhr. Bert Kobes
Sollicitanten
We vragen u tijdens de sollicitatieprocedure een aantal gegevens mee te sturen zodat wij uw geschiktheid kunnen beoordelen. Een persoonsonderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Uw gegevens worden uiterlijk 4 weken na beëindiging van de procedure verwijderd.
Als we uw gegevens langer willen bewaren omdat u een mogelijk interessante kandidaat voor een andere functie bent, vragen we u daarvoor om toestemming.
Werknemers
We verwerken uw persoonlijke gegevens voor het uitvoeren van de verplichtingen in de arbeidsovereenkomst. Denk daarbij aan de salarisadministratie, (pensioen)verzekering en functioneringsgesprekken. Na beëindiging van onze overeenkomst bewaren wij de gegevens normaal gesproken nog 2 jaar na de laatste interactie met uitzondering van de financiële- en salarisregistratie. Hierop geldt een termijn van 7 jaar.
Bezoekers website
Voor een zo goed mogelijke werking van deze website worden cookies gebruikt. Bij het bezoeken van onze website vragen wij u toestemming voor het gebruik van deze cookies. Hierdoor kunnen wij het gebruik van onze website monitoren en optimaliseren. Hiervoor gebruiken wij Google Analytics. Via onze website worden er daarom cookies van o.a. Google Analytics geplaatst. De verkregen informatie worden zo goed mogelijk geanonimiseerd. Wij kunnen u niet persoonlijk herleiden.
Leveranciers
Wij registeren de gegevens van uw bedrijf en onze contactpersoon. Documenten die onderdeel zijn van onze relatie zoals overeenkomsten, facturen en beoordelingen worden tenminste 7 jaar bewaard.
Klanten
Voor het uitvoeren van onze overeenkomst verwerken wij een aantal gegevens. Wij registeren de gegevens van uw bedrijf en onze contactpersoon. Documenten die onderdeel zijn van onze relatie zoals overeenkomsten, facturen worden tenminste 7 jaar bewaard.